A Magyar Mozdulatművészeti Társulat új előadása, a kétrészes Évszakok az orkesztika hagyományaiból építkezve kíván kortárs érzéseket, gondolatokat közvetíteni. Fenyves Márk és Pálosi István előadásának címe hallatán a legtöbbünk számára Haydn azonos című műve jut eszünkbe. S valóban, a zenei palettán J. S. Bach és Vivaldi zenéje mellett J. Haydn műve is felcsendül. Az előadás témája azonban túlmutat az évszakok váltakozásán, ez csupán alapötletül szolgál.
A Magyar Mozdulatművészeti Társulat új előadása, a kétrészes Évszakok az orkesztika hagyományaiból építkezve kíván kortárs érzéseket, gondolatokat közvetíteni. Fenyves Márk és Pálosi István előadásának címe hallatán a legtöbbünk számára Haydn azonos című műve jut eszünkbe. S valóban, a zenei palettán J. S. Bach és Vivaldi zenéje mellett J. Haydn műve is felcsendül. Az előadás témája azonban túlmutat az évszakok váltakozásán, ez csupán alapötletül szolgál.
Azokat az óvodásokat, akiket „új mozdulatművészeti mesejátékot” látni hoztak a Nemzeti Táncszínházba, a Magyar Mozdulatművészeti Társulat csúnyán becsapta. A Répa, retek, mogyoróban nincs se mese, se művészet. Mozdulat is éppen hogy. Amit elénk tálaltak, nem volt más, mint egy tévéshow gyatra imitálása.
Azokat az óvodásokat, akiket „új mozdulatművészeti mesejátékot” látni hoztak a Nemzeti Táncszínházba, a Magyar Mozdulatművészeti Társulat csúnyán becsapta. A Répa, retek, mogyoróban nincs se mese, se művészet. Mozdulat is éppen hogy. Amit elénk tálaltak, nem volt más, mint egy tévéshow gyatra imitálása.
Anna Piotrowska koreográfus egy lengyel festő, a harminc éves korában elhunyt Witold Wojtkiewicz különös élettörténetét választotta előadása sorvezetőjéül - mint az a színlapról kiderül -, de a minimalista kezdésből börleszkbe váltó, majd egyre személyesebbé hangolódó walk_2_corner nem igényli a művésszel vont párhuzamot.