A MU Színház kamaraterének viszonylag szerény fizikai keretei között létrehozott, azokat némileg meg is bontó formátumos vízió a Franciaországból érkezett Lionel Hoche koreografálta‑rendezte előadás. Csillámló fekete démonokkal, arctalan fehér rémlányokkal, látványosan megbontott térrel, hatásos vizualitással. A cím ígérete szerint a darab visszatér a feketébe, de azon túl is, vissza egy múltbeli jövőbe.
A MU Színház kamaraterének viszonylag szerény fizikai keretei között létrehozott, azokat némileg meg is bontó formátumos vízió a Franciaországból érkezett Lionel Hoche koreografálta‑rendezte előadás. Csillámló fekete démonokkal, arctalan fehér rémlányokkal, látványosan megbontott térrel, hatásos vizualitással. A cím ígérete szerint a darab visszatér a feketébe, de azon túl is, vissza egy múltbeli jövőbe.
A Stop ’n Go különleges helyet foglal el a Duda Éva Társulat repertoárjában. Egy rendkívüli esemény – a független együttesek pénzeinek zárolása – hatására született a társulat első akciója, mely Stopposok címmel improvizációsorozattá, később egész estés koreográfiává nőtte ki magát a Merlin Színházban.[1] Az előadás Barta Edit mutatja be.
Duda Éva legújabb előadását, a Rumble-t a Lábán-díj közvetlen támogatásával készítette el. A koreográfus 2010-ben, a Lunatika című előadásával érdemelte ki a többtagú kuratórium elismerését – a díj következő évi munkájuk elkészítésében segíti az alkotókat, helyszínt biztosít számukra a darab bemutatásához – a Rumble ennek a díjnak lett a „végeredménye”.
Duda Éva táncos, koreográfus magyar és nemzetközi tanulmányok után a Magyar Táncművészeti Főiskola koreográfus szakán végzett 2001-ben. A kezdeti rövidebb műveket hamarosan egész estés darabok követték. 2009-es koreográfiája, a Lunatika Lábán-díjat kapott. Ezután önálló együttest alapított. A Duda Éva Társulat ebben az évadban több izgalmas bemutatót tartott. A társulatvezetővel Gyimesi Ágnes Andrea készített személyes interjút.